УВАГА! Мінімальна сума замовлення 150 грн.

Доставка

ДОСТАВКА

Відправка товару в день замовлення.

Шановні клієнти!

За умови, якщо замовлення Ви оформили до 16.00, відправлення здійснюється в цей же день.

 

Доставка товару по Україні протягом 1-3 робочих днів

Відправку товару здійснюємо компанією Нова пошта. Доставку товару оплачує покупець післяплатою. Ціни на сайті вказані без урахування доставки.

 

Швидка покупка без реєстрації. Для вашої зручності ми розробили форму швидкого замовлення. Якщо Ви з якоїсь причини не хочете реєструватися або у Вас просто немає на це часу, але є необхідність термінового замовлення, Ви можете придбати товар через форму швидкого замовлення. В цьому випадку знижка не надається.

 

Оформити замовлення можна по телефону. Наш менеджер приймає замовлення до 17.00 і відправляє товар на доставку. Відправка товару здійснюється щодня крім суботи та неділі.

 

ПОЛІТИКА І УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ

Компанія "Podshipnik.ua" піклується про свою професійну репутацію і робить все, щоб ви залишилися задоволеними нашою співпрацею. Ми працюємо в рамках чинного законодавства України, тому при виникненні будь-яких спірних питань керуються саме їм.

 

У Покупця є законне право зробити повернення товару (або обміняти на аналогічний), якщо він не підійшов йому з якихось об'єктивних критеріїв. Однак зробити це потрібно не пізніше ніж 14 днів після покупки. Це право гарантує "Закон про захист прав споживачів".

 

Товар можна повернути в тому випадку, якщо:

 

він не був у використанні;

є заводські ярлики і пломби;

в наявності документ, який підтверджує покупку або товарний чек;

товар не потрапляє в категорію товарів, які не підлягають поверненню.

Умови повернення товару НАЛЕЖНОГО якості

Товар належної якості вважається той, який зберіг товарний вигляд і споживчі якості. У Покупця є право повернути його (або зробити обмін) протягом 14-ти днів з моменту покупки.

 

Умови повернення товару неналежної якості

Товар, який недоукомплектований або несправний, відноситься до категорії товару неналежної якості.

 

Зверніть увагу!

 

Повертати товар потрібно тільки в повній комплектації. Продавець може розглянути вимогу про повернення / обміну товару тільки якщо покупець надасть:

 

  • Письмову заяву, із зазначенням причини повернення товару.
  • Паспортні дані Покупця, номер карти, на яку буде зроблено повернення (із зазначенням ПІБ).
  • Товарний або фіскальний чек, які підтверджують покупку.

Особливості обміну товару на аналогічний

 

У тому випадку, якщо Покупець захоче обміняти товар на аналогічний, але його немає в продажу, у нього є право придбати будь-який товар за такою ж ціною. Також він може розірвати договір і повернути назад всі кошти. Якщо покупцеві обмін в пріоритеті, але на даний момент товару в наявності немає, він має право обміняти на новий при першій поставці. Завдання Продавця - проінформувати Покупця про поставку товару в день його надходження. Повернення грошей відбувається протягом 7-ми днів з того моменту, як Продавець отримає повернення (на підставі Закону України "Про захист прав споживачів").

 

Важливо! Коли Покупець буде отримувати товар на пошті, він обов'язково повинен ретельно оглянути покупку, перевіривши комплектацію і зовнішній вигляд. Якщо ви помітите неповну комплектацію або пошкодження товару, зв'яжіться з менеджерами нашої компанії. З усіх питань, пов'язаних з поверненням або обміном товару дзвоніть за телефоном: +38 (099) 326 03 49, +38 (067) 385 71 81.