УВАГА! Мінімальна сума замовлення 150 грн.

АВТОМОБІЛЬНИЙ СТУПИЧНИЙ ПІДШИПНИК 256908-RMP (37*72*37)

08.10.2024
АВТОМОБІЛЬНИЙ СТУПИЧНИЙ ПІДШИПНИК  256908-RMP (37*72*37), Фото

АВТОМОБІЛЬНИЙ СТУПИЧНИЙ ПІДШИПНИК

256908-RMP (37*72*37)

є типовим представником дворядних радіально-упорних кулькових підшипників. Він широко використовується в автомобільній промисловості, зокрема в ступицях коліс.

Маркування: позначення "RMP" вказує на спеціальне покриття або обробку, яке покращує характеристики підшипника (наприклад, підвищує зносостійкість).

Призначення: Сприймає комбіновані навантаження: радіальні та осьові в обох напрямках. Це робить його ідеальним для вузлів, що піддаються значним навантаженням під час руху автомобіля.

Особливості конструкції: Має два ряди кульок, що збільшує його вантажопідйомність та жорсткість.

Матеріали:

Кільця: Виготовляються з високолегованої сталі для забезпечення високої міцності та зносостійкості.

Шарики: Виготовляються зі сталі високої чистоти для зменшення тертя та підвищення довговічності.

Сепаратор: Зазвичай латунний або сталевий, забезпечує рівномірний розподіл кульок.

Переваги:

Висока вантажопідйомність: Здатний витримувати значні радіальні та осьові навантаження.

Жорсткість: Забезпечує високу точність обертання.

Довговічність: Завдяки якісним матеріалам та конструкції має тривалий термін служби.

Універсальність: Застосовується в широкому спектрі автомобілів різних марок і моделей.

Застосування:

Ступиці коліс: Найпоширеніше застосування.

Інші вузли автомобіля: Трансмісія, двигун та ін.

Промислове обладнання: Електродвигуни, насоси, вентилятори.

 

Аналоги підшипника 256908-RMP

 https://podshipnik.ua/ua/catalog/search-sizes?size1-from=&size1-to=&size1-true-size=37&size2-from=&size2-to=&size2-true-size=72&height-from=&height-to=&height-true-size=37&search-sizes=1

Підшипник 256908-RMP має досить широку номенклатуру аналогів від різних виробників. Це пов'язано з тим, що багато компаній виробляють підшипники з однаковими геометричними розмірами та характеристиками, але під своїми власними маркуваннями.

Чому важливо знати аналоги?

Наявність на складі: У разі відсутності оригінального підшипника, завжди можна знайти його аналог.

Ціна: Аналоги можуть відрізнятися за ціною, що дозволяє підібрати оптимальний варіант за співвідношенням ціни та якості.

Якість: Не всі аналоги мають однакову якість. Важливо вибирати продукцію відомих виробників.

Найпоширеніші аналоги підшипника 256908-RMP:

MCB : DAC37720037 2RS(256908)

CRAFT : 256908-6 E1C17

FAG: 579794CA, 713630030, 713690510

Koyo: DAC3772W-2SHS

SKF: BAH-0012 AD, BAH-0094, VKBA1439, VKBA3596

SNR: GB12807S05, GB12807S06, R155.16, R155.34, R155.57, R158.36

CRAFT: DAC37720037 2RS (часто вказується як аналог 256908)

Оригінальні номера: Dacia 6010547696, Nissan 40210-00QAA, Renault 7701205779, Renault 7701464049, Renault 7700822985

Як вибрати аналог?

Геометричні розміри: Переконайтеся, що внутрішній, зовнішній діаметри та ширина аналога точно збігаються з оригіналом.

Вантажопідйомність: Аналог повинен мати не меншу вантажопідйомність, ніж оригінальний підшипник.

Матеріал: Бажано, щоб матеріали, з яких виготовлений аналог, були не гірші за оригінал.

Виробник: Обирайте продукцію відомих виробників з хорошою репутацією.

Важливо: Перед покупкою аналога рекомендується проконсультуватися з фахівцем: Андрій, +380673857181, Ірина +380633260316.

Де шукати аналоги: https://podshipnik.ua/ua/catalog/search-sizes?size1-from=&size1-to=&size1-true-size=37&size2-from=&size2-to=&size2-true-size=72&height-from=&height-to=&height-true-size=37&search-sizes=1

 

Ознаки несправності підшипника 256908-RMP

Підшипник 256908-RMP, як і будь-який інший, з часом зношується. Несправність підшипника може призвести до серйозних наслідків, таких як вібрація, шум, втрата керованості автомобіля та навіть аварія. Тому важливо вчасно виявити ознаки його зношування.

Основні ознаки несправності підшипника 256908-RMP:

Шум під час руху: Характерний гул, виття або стукіт, який посилюється зі збільшенням швидкості. Шум може бути постійним або періодичним, залежно від ступеня зношування.

Вібрація: Кермо або кузов автомобіля можуть вібрувати, особливо на певній швидкості.

Люфт колеса: При спробі покачати колесо відчувається люфт.

Нагрівання ступиці: Під час руху ступиця може сильно нагріватися, що свідчить про підвищене тертя в підшипнику.

Нехарактерні звуки при повороті керма: Можуть з'являтися хрускіт або клацання.

Причини несправності:

Знос: З часом металеві елементи підшипника стираються, що призводить до збільшення зазорів і появи шуму.

Недостатня або надмірна кількість мастила: Нестача мастила призводить до сухого тертя і швидкого зношування, а надлишок – до загущення і втрати своїх властивостей.

Попадання сторонніх частинок: Бруд, пісок або вода можуть потрапити всередину підшипника і пошкодити його поверхню.

Неправильна установка: Неправильна установка підшипника може призвести до його передчасного зношування.

Високі навантаження: Перевищення допустимих навантажень на підшипник також може спричинити його поломку.

Останні статті

ЯК ПРАВИЛЬНО ПІДІБРАТИ СТОПОРНЕ КІЛЬЦЕ

21.11.2024

Стопорні кільця – це невід'ємна частина багатьох механізмів, що виконують функцію фіксації деталей на валах або в отворах.... далі 

ВТУЛКИ КОВЗАННЯ: РІЗНОМАНІТНІСТЬ ВИДІВ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ

19.11.2024

Втулки ковзання – це невід'ємна частина багатьох механізмів, що забезпечує плавний рух сполучених деталей. Вони відрізняються від підшипників кочення тим, що замість твердих тіл кочення використовують мастило для зниження тертя.... далі