УВАГА! Мінімальна сума замовлення 150 грн.
ЧИ ДОПУСКАЮТЬСЯ ПОХИБКИ (ДОПУСКИ) У ПІДШИПНИКАХ?
Уявіть, що ви будуєте будинок з конструктору. Усі деталі повинні в ідеалі наближатися один до одного, інакше будинок розпадеться. У підшипниках те ж саме. Допуски є прийнятними відхиленнями від ідеального розміру частин підшипника. Вони показують, наскільки розміри можуть відрізнятися, щоб підшипник все ще працює правильно.
Якщо частини підшипника занадто великі або маленькі, він не обертається безперебійно, він може заклинати або швидко носити. Правильні допуски забезпечують рівномірний розподіл навантаження, що продовжує термін експлуатації підшипника. Наприклад, у деяких механізмах у машинах або вимірювальних інструментах важлива висока точність обертання. Допуски допомагають це забезпечити.
Основні види допусків у підшипниках:
Розміри: Це відхилення від номінальних розмірів відкриття внутрішнього кільця, зовнішнього діаметра зовнішнього кільця та ширини підшипника.
Допуски форми: це відхилення від ідеальної округлості та циліндричності кілець та котячих тіл (кульки або роликів).
Допуски: це відхилення від ідеального обертання, наприклад, радіального та осьового побиття.
Підшипники виготовляються з різною точністю, що визначається класами точності. ЧИМ ВИЩЕ КЛАС ТОЧНОСТІ, ТИМ МЕНШ ПОХИБКА І ТИМ ТОЧНІШЕ ПІДШИПНИК !!!
Зазвичай використовуються наступні класи точності:
Клас 0 (нормальний клас, найпоширеніший, зазвичай не вказаний на маркуваннях підшипників, У ПІДШИПНИКАХ ЦЬОГО КЛАСУ МОЖЛИВІ ДОПУСКИ !!!)
Клас 6
Клас 5
Клас 4
Клас 2 (найвищий)
Допуски та посадка підшипників стандартизовані відповідно до ISO. Підшипники з класами більш високої точності використовуються в точних механізмах, таких як машини, вимірювальні інструменти та гіроскопи.
Для отримання більш точної інформації про толерантність та посадку необхідно посилатися на технічну документацію виробників або ISO.
На сайті https://podshipnik.ua/ асортимент підшипників в основному представлений підшипником класу 0 або класом 6 !!!
Підшипник – це механічний пристрій, який дозволяє обертатися або ковзати одній частині відносно іншої з мінімальним тертям. Він є опорою для рухомих деталей (наприклад, валів, осей, коліс) і виконує кілька ключових функцій.... далі
У світі, де автомобілі стали невід'ємною частиною нашого повсякденного життя, мало хто замислюється про роль дрібних, але надзвичайно важливих компонентів, що забезпечують їхню плавну та надійну роботу. Одними з таких "невидимих героїв" є п... далі