УВАГА! Мінімальна сума замовлення 150 грн.

Як безпомилково визначити, що підшипник маточини Ланос вийшов з ладу?

26.01.2022
Як безпомилково визначити, що підшипник маточини Ланос вийшов з ладу?, Фото

Ходова частина — головний вузол будь-якого автомобіля. Саме вона забезпечує безпеку водія та пасажирів. Основною деталлю ходової частини є передній ступичний підшипник. Його поломка загрожує втратою керування над транспортним засобом, тому завдання водія — постійно перевіряти, в якому стані знаходиться підшипник маточини Ланос та у разі його зносу здійснити заміну.

Як визначити, що ступичний підшипник Ланос вийшов з ладу?

Виявити неполадку можна під час руху автомобіля. Про це скаже гул, який згодом посилюватиметься і його неможливо буде переплутати з працюючою трансмісією. Звук зростатиме, коли машина входитиме в один із поворотів. До речі, саме в такий спосіб можна визначити, в якому боці ховається проблема, справа або ліворуч.

Необхідність купити підшипник маточини Ланос у більшості випадків виникає у тих водіїв, які нехтують запобіжними заходами, коли вони проїжджають погані ділянки дороги. Достатньо одного сильного удару — і зношування деталей збільшується в кілька разів. 

Цікава деталь: термін служби деталі комплектуючих у Європі становить у середньому 300 тисяч кілометрів, а в нашій країні 100-150.

Щоб збільшити термін, рекомендуємо користуватися мастилом гарної якості. Однак якщо в процесі експлуатації в неї потраплять різні домішки, то ризик поломки збільшиться в кілька разів.

Де купити підшипники?

Не варто виявляти поспіх при підборі комплектуючих. Купуйте підшипники маточини на Ланос тільки у перевірених місцях, попередньо переконавшись у наявності заводських гарантій.
 

Останні статті

ЯК ПРАВИЛЬНО ПІДІБРАТИ СТОПОРНЕ КІЛЬЦЕ

21.11.2024

Стопорні кільця – це невід'ємна частина багатьох механізмів, що виконують функцію фіксації деталей на валах або в отворах.... далі 

ВТУЛКИ КОВЗАННЯ: РІЗНОМАНІТНІСТЬ ВИДІВ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ

19.11.2024

Втулки ковзання – це невід'ємна частина багатьох механізмів, що забезпечує плавний рух сполучених деталей. Вони відрізняються від підшипників кочення тим, що замість твердих тіл кочення використовують мастило для зниження тертя.... далі