УВАГА! Мінімальна сума замовлення 150 грн.

КОНДИЦІОНЕРНІ ПІДШИПНИКИ

04.06.2024
КОНДИЦІОНЕРНІ ПІДШИПНИКИ, Фото

 

КОНДИЦІОНЕРНІ ПІДШИПНИКИ - це тип підшипників спеціально розроблених для використання в системах кондиціювання повітря. Вони використовуються для зменшення тертя і зносу частин компресора кондиціонера, що обертаються. Кондиціонерні підшипники повинні бути виготовлені з матеріалів, які можуть витримувати високі температури та тиск, а також стійкі до корозії.

Підшипник AC30470018 (30*47*18) та його аналоги часто використовуються в компресорах кондиціонерів https://podshipnik.ua/ua/product/pidshypnyk-ac30470018-30h47h18-00017243 .

Ось декілька причин:

Розмір: Цей підшипник має стандартний розмір 30x47x18, який часто використовується в компресорах кондиціонерів.

Тип: Це радіальний однорядний шарикопідшипник, який добре підходить для високих швидкостей обертання та динамічних навантажень, що характерно для компресорів кондиціонерів.

Змащення: Цей підшипник зазвичай поставляється з заводським мастилом, яке розраховано на весь термін служби компресора.

Ущільнення: Багато аналогів мають ущільнення з двох боків, що захищає підшипник від пилу та бруду, які можуть призвести до його пошкодження.

Ознаки несправності:

Шум: Якщо з компресора кондиціонера лунає шум, це може бути ознакою того, що підшипник зношений або пошкоджений.

Вібрація: Вібрація компресора кондиціонера може бути ознакою несправності підшипника.

Погана продуктивність : Якщо кондиціонер не охолоджує повітря належним чином, це може бути пов'язане з несправністю підшипника.

Замовлення на кондиціонерний підшипник AC30470018 (30*47*18)  можна оформити самостійно на сайті  https://podshipnik.ua/ua або за тел. 0673857181 Андрій, 0633260316 Ірина.

Останні статті

ЯК ПРАВИЛЬНО ПІДІБРАТИ СТОПОРНЕ КІЛЬЦЕ

21.11.2024

Стопорні кільця – це невід'ємна частина багатьох механізмів, що виконують функцію фіксації деталей на валах або в отворах.... далі 

ВТУЛКИ КОВЗАННЯ: РІЗНОМАНІТНІСТЬ ВИДІВ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ

19.11.2024

Втулки ковзання – це невід'ємна частина багатьох механізмів, що забезпечує плавний рух сполучених деталей. Вони відрізняються від підшипників кочення тим, що замість твердих тіл кочення використовують мастило для зниження тертя.... далі